Greitai galėsime pasiūlyti šias paslaugas:

Kūdikių ir vaikų kineziterapija

Pasaulio sveikatos organizacija sveikatą apibrėžia kaip fizinę, dvasinę ir socialinę gerovę, o ne tik ligos ar negalios nebuvimą. Mokslininkų teigimu sveikatos statistikos duomenys  rodo prastą vaikų sveikatos būklę, kuri kasmet blogėja. Normali motorinė raida, kuri atitinka vaiko chronologinį amžių, yra vienas iš svarbiausių vaiko fizinio ir psichinio vystymosi rodiklių. Įvairūs motorinės raidos sutrikimai kūdikystėje trukdo visapusiškai lavinti judesius vyresniame amžiuje bei tuo pačiu gali parodyti kitų psichomotorinės raidos sričių sutrikimus (Mockevičienė ir kt. 2005). R. Proškuvienė (2004) teigia, jog vaiko raida tai nepaliaujamų pokyčių būsena, kurios metu atsiranda vis naujos ląstelės, naujos funkcijos bei kartu ir naujos veiklos rūšys. Įrodyta, kad ikimokyklinio amžiaus vaikai, kurie turi prastus motorinius gebėjimus, kur kas dažniau patiria nerimą nei vaikai, kurių motoriniai gebėjimai yra geri (Piek ir kt., 2008).  Autorių teigimu kūdikį ir vaiką skatinti judėti reikia kuo ankščiau, nes psichologų teigimu iki 3,5 metų formuojasi fiziniai įgūdžiai – noras judėti, būti judriems ateityje.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Suaugusiųjų kineziterapija

Kineziterapija – gydymas judesiu.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Teipavimas

Kineziologinis teipavimas – tai metodas skirtas įvairių raumenų ir sąnarių traumoms gydyti, patinimui mažinti ir skausmo sindromui malšinti. Teipavimo metodas apima raumenų paviršiaus ar raumenų apjuosimą siekiant sutvirtinti, prilaikyti raumenis, išlaikant pilną mobilumą, pagerinti kraujotaką ir limfos tekėjimą, užtikrinant laisvą odos „kvėpavimą”.  Kineziologinis teipavimas užtikrina gydymo efektą 24 val. per parą, iki 5 dienų.

Fiziologininė kineziologinio teipavimo nauda:

• Gerina raumenų susitraukimą, skatina kraujo apytaką ir limfos tekėjimą, normalizuoja raumenų tonusą.
• Padidina judesių amplitudę.
• Pašalina raumenų nuovargį bei įtampą.
• Pagerina judėjimo funkciją, sumažina skausmus. 

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Naujovės Lietuvoje

tele-judesys – atsibodo įprastiniai pratimai salėje? Nesvarbu Jūsų amžius, atvykite pas mus ir galėsite sportuoti, šokti, žaisti įvairius žaidimus, kuriuos Jums rekomenduos Jūsų asmeninis internetinis treneris.

moters mankšta – kūno raumenų stiprinimo, atsipalaidavimo, kūno suvokimo pratimai įvairaus amžiaus moterims.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Šiaurietiškas ėjimas (Nordic Walking

Šiaurietiškas ėjimas kilęs iš Suomijos, kur nuo 1970-ųjų jis taikomas slidininkų vasaros treniruotėse. 1997 metais buvo pradėtos gaminti specialios lazdos ir šis ėjimo metodas peraugo į fizinės būklės gerinimo (fitness) pratimą. Šiaurietiškas ėjimas tapo žinomas už Suomijos ribų ir pradėjo sparčiai plisti visoje Europoje ir JAV.

Vis daugiau žmonių atranda šiaurietišką ėjimą kaip puikią laisvalaikio leidimo, bendravimo ir sveikatos stiprinimo priemonę, tinkančią bet kokio amžiaus žmonėms, nepriklausomai nuo jų fizinės būklės.

Šiaurietiškas ėjimas plačiai taikomas kaip gydymo forma ir yra veiksmingas gydant kvėpavimo ir kraujotakos sutrikimus, stuburo ligas, osteoporozę, Parkinsono ir Alzheimerio ligas. Jis puikiai tinka ir vyresnio amžiaus bei turintiems antsvorio žmonėms.

Šiaurietiškas ėjimas kaip bendro fizinio pasiruošimo ar reabilitacijos po traumų priemonė dažnai pritaikomas ir sporte.

Cooper institutas (Dallas, JAV) atliko tyrimą, kuriuo buvo siekiama palyginti šiaurietišką ėjimą su paprastu greitu ėjimu. Šis tyrimas parodė, kad šiaurietiškas ėjimas padeda sudeginti 47% daugiau kalorijų bei sunaudoti daugiau deguonies, negu paprastas ėjimas be lazdų tokiu pat greičiu.

Pagrindiniai šiaurietiško ėjimo privalumai:

  • lengvai išmokstamas;
  • iki 30% mažiau apkrauna judėjimo aparatą, todėl ypatingai tinka turintiems sąnarių ir nugaros problemų;
  • atpalaiduojami kaklo ir sprando srities raumenys;
  • veiksminga svorio metimo treniruotė gryname ore;
  • vysto aerobinę ištvermę, tuo pačiu metu treniruoja viršutinės kūno dalies raumenis;
  • gerina širdies ir kraujagyslių veiklą;
  • aktyvaus kvėpavimo dėka pagerina viso organizmo aprūpinimą deguonimi;
  • šiaurietiškas ėjimas yra geriausiai pritaikyta reabilitacija po sportinių traumų atvirame ore.

Paruošta pagal Vokietijos Nordic Walking draugijos oficialaus mokymo instituto VDNOWAS medžiagą. Paimta iš Nordicwalking.lt

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Masažai:

Gydomasis:

nugaros, galūnių, galvos.

Medaus masažas.

Šio tipo masažas yra refleksoterapijos atmaina. Gydomojo medaus ir masažo derinys padeda išlaikyti gerą formą stresų ir perkrovų metu. Šio masažo tikslas – energetinių kanalų valymas, pagalba esant stuburo bei sąnarių sutrikimams gydyti. Masažas padeda žmonėms jaustis aktyvesniems, fiziškai sustiprėjusiems bei sumažina ligų tikimybę. Medaus masažas veikia labai efektyviai esant peršalimui, kosuliui radikulitui. Dažnai atliekamas celiulitui gydyti. Stiprus kraujotakos pagerėjimas giliuose odos ir raumenų sluoksniuose pagerina audinių bei vidaus organų aprūpinimą deguonimi ir reikalingomis medžiagomis. Įtrintas į odą medus išskiria biologiškai aktyvias medžiagas, apsorbuoja toksinus ir pagreitina jų pašalinimą iš organizmo. Tokiu būdu padidėja ir limfos tekėjimo greitis. Po masažo išsivalo oda, ji tampa šilkinė, stangri, išsilygina poodiniai sustandėjimai.

Medaus masažas taikomas esant peršalimui, kosuliui, radikulitui. Taip pat gali būti naudojamas anticeliulitinei programai vykdyti. •Šis masažas naudojamas odos valymui. Oda po šio masažo tampa švelni ir stangri, pagerėja viso organizmo stovis. •Savo sudėtimi medus yra artimas žmogaus kraujo plazmai. 100 gramų medaus turi 300 kalorijų. •Natūralūs vitaminai, esantys meduje, turi ypatingą poveikį organizmui. Taip pat tai yra priešmikrobinis preparatas. •Senais laikais jį ne tik valgė, bet ir dėdavo ant žaizdų, kad jos tinkamai išsivalytų ir greičiau gytų. •Medaus masažas priklauso refleksoterapijos grupei. Puikiai nuimantis nuovargį, teikia lengvumo ir gaivumo kūnui, visam organizmui. •Tikslas – išvalyti energetinius kanalus, esant stuburo, sąnarių sutrikimams.

Gydomosios medaus savybės žinomos taip seniai, kaip Tibeto kraštuose medus yra naudojamas masažo procedūrose. Masažas atliekamas keliomis technikomis – plekšnojant ir aktyviai bei stipriai glostant, taip pat tempimo judesiais. Medaus masažas atstoja viso kūno pilingą. Oda tampa švari, švelni, prisotinta deguonimi ir meduje esančiomis vertingomis maistinėmis medžiagomis. Gilūs masažuotojo judesiai ir medaus tąsumas suaktyvina kraujotaką. Masažas puikiai nuima nuovargį, teikia lengvumo ir gaivumo pojūtį. Po šio masažo kurį laiką visame kūne jaučiama maloni šiluma. Medaus masažas ypač tinka šaltuoju metų laiku kaip profilaktinė priemonė prieš plaučių ligas, bronchitą.

 Vakuuminis masažas

Vakuuminio masažu sėkmingai gydomos įsisenėjusios celiulito stadijos. Tik juo galima “išlyginti” odos gumburėlius, atskiriant į grupeles sulipusias riebalų ląsteles. Vakuuminiu masažu ne tik išjudinama nusistovėjusi limfa, atkuriama mikrocirkuliacija, suminkštinami, detoksikuojami audiniai, bet ir aktyvinama kraujotaka, gerinamas limfos nutekėjimas, taip pat vyksta kur kas gilesni procesai infraląsteliniame lygyje. Vakuuminis masažas gerina raumenų tonusą, suardo sąaugas tarp riebalinių ląstelių, aktyvina elastino ir kolageno sintezę, stangrina odą, stiprina jungiamąjį audinį, kraujagyslių sieneles.

Vakuuminio masažo procedūros ypač veiksmingos gydant celiulitą, mažinant riebalų sankaupas probleminėse vietose, didinant odos elastingumą vidiniuose šlaunų paviršiuose, krūtų, pilvo srityse. Pastebimai sumažėja strijos. Procedūros atliekamos ne dažniau kaip 2-3 kartus per savaitę. Vienas kursas – 7-15 procedūrų.

Masažo metu gerėja kraujotaka, aktyviai mažinamos riebalų sankaupos, fibroziniai ir sąaugiminiai pakitimai, randai, strijos, skatinama kolageno ir elastino sintezė, gerėja odos imunitetas, aktyvėja regeneraciniai procesai visuose odos sluoksniuose.

Organizme vykstantys pokyčiai tarsi grąžina gyvybinę energiją odos ląstelėms, o  rezultatas –  dailesnės kūno formos, lengvumas kojose, pastebimai sumažėję celiulito požymiai, lygesnė, stangresnė oda, mažesnės strijos, lygesni randai.

Vakuuminis masažas, skatina ir kur kas gilesnius organizmo procesus – aktyvina enzinus, didina fagocitozę, skatina kalcogeno ir elastino sintezę. Vakuuminis masažas padeda dėl osteochondrozės ar peršalimo įtemptiems sprando, pečių juostos raumenims. Vakuuminio masažo metu raumenys atsipalaiduoja, sumažėja skausmas. Ši procedūra padeda suminkštinti ir išlyginti randus, sumažinti išsiplėtusius kapiliarus.

Naudojant vakuuminį masažą reikia kantrybės – per keletą dienų neįmanoma pašalinti visko, ką organizmas sukaupė per ilgą laiką.

Taip pat šio masažo pagalba suaktyvėja riebalinių ir prakaito liaukų veikla, kurių sudėtyje yra druskų, šlapalo, acetono ir tulžies rūgščių, ko pasėkoje jie lengviau pašalinami iš organizmo. Šių medžiagų perteklius yra žalingas organizmui.

Atliekant vakuuminį masažą suaktyvinama limfos apytaka, skatinama odos ir paodžio mikrocirkuliacija, padidinamas leukocitų kiekis kraujyje, skaldomas poodinis riebalinis audinys. Dėl geresnio deguonies tiekimo suminkštėja audiniai, maitinami gilesni odos sluoksniai. Odos spalva pagražėja, atjaunėja, dingsta smulkūs kapiliarai ant odos paviršiaus.

Anticeliulitinis masažas 

medaus, karštų rankšluosčių ir vakuuminio masažo derinys šlaunims.